reklama

Ako som dnes lyzovala...

Samozrejme, ze nie na horach, ale na...vode. A kedze viem lyzovat na normalnych lyziach, myslela som si, ze to nebude take tazke....Ale asi by som nabuduce nemala tolko mysliet:-)

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Na vodne lyze ma vcera zavolala kamoska, ze ved su prazdniny, tak aby som isla s nimi. Povedala som si, ze treba vyskusat, co sa mi ponuka, a po dlhom otalani a prehovarani som teda isla.Najprv isla kamoska, ktora lyzuje uz takmer desat rokov. Naozaj, klobuk dole pred nou. Isla uplne ladne, no jednoducho jedna basen. Potom som uz mala ist ja, ale vzhladom na moj vystraseny pohlad isla este jej sestra. No a potom som uz bola na rade. Pre istotu sa ma este raz opytali, ci naozaj chcem ist...Ci som si to nerozmyslela. "Nie, v ziadnom pripade...To by som si potom neodpustila, keby som nesla." - povedala som. Pravdupovediac bola som velmi rozklepana, ale isla som do toho. Prvykrat to so mnou pekne trhlo, takze som po dvoch sekundach skoncila vo vode. Medzitym sa zamotalo lano (nastastie nie pocas jazdy). Po asi piatom pokuse a pade som uz nahnevane zakricala, ze dalsi pokus je posledny.A cuduj sa svete, vyslo to!!!Normalne som lyzovala. Sice iba polovicu kolecka - v zakrutach mi to este robi problemy. Ale lyzovala som. A uprimne, trosicku som bola na seba hrda...Ale nieje to med lizat. Uz zacinam pocitovat miernu svalovicu na bruchu, no chce to trening :-).

Martina Jenčová

Martina Jenčová

Bloger 
  • Počet článkov:  15
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Mladé dievča spoznávajúce život, ktoré sa drží hesla : "Nič nieje také hrozné, ako sa zdá na prvý pohľad." Zoznam autorových rubrík:  pribehy...SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu